Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Зеленопідська територіальна громада

12.02.2025 10:55

Субсидії 2025. Як повідомити ПФУ про зміни, які впливають на призначення допомоги

08e30094-efad-4384-a19f-4008e4b289e6.jpg

Повідомити органи Пенсійного фонду України про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги, можна через портал електронних послуг ПФУ.

Читайте також: 

Субсидії 2025: хто і як може оформити, що зміниться з 1 лютого

Про це повідомили в Пенсійному фонді.

 

Що потрібно зробити аби не втратити житлову субсидію чи пільгу

 

Одержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України.

Такі обставини визначені в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

У разі настання зазначених умов подаються нові заява та декларація.

Як подати заяву онлайн

 

Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна через портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для цього необхідно:

▪ авторизуватися за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);

▪ у розділі Комунікації з ПФУ натиснути на пункт Заява на житлову субсидію чи пільгу;

▪ обрати Заява про призначення та надання житлової субсидії;

▪ заповнити необхідні атрибути заяви та завантажити відскановані документи, які необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби);

▪ перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати КЕП та натиснути Відправити до ПФУ.

Вимоги до сканованих копій документів:

▪ розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;

▪ формат файлу: JPG, JPEG PDF;

▪ документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;

▪ скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;

▪ назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі Мої звернення.

Нагадаємо, родини, які придбали альтернативні джерела енергії, зможуть користуватися субсидією за умови, що вартість генеруючої установки менше 150 000 грн.