06.06.2025 13:50
Як подати відомості про трудові відносини онлайн
Щоб роботодавець у режимі реального часу міг подавати відомості про зміни у трудових відносинах, в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) реалізовано функцію оперативного внесення даних про працівника.
В яких випадках потрібно подавати такі дані:
- оформлення нового працівника на роботу;
- переведення працівника до іншого підрозділу підприємства;
- зміна посади або постійного місця роботи;
- припинення трудових відносин (звільнення);
- поновлення працівника на посаді;
- тимчасове припинення або відновлення трудового договору (оперативно, у режимі реального часу).
Хто може подати відомості
Представники роботодавця, яким надано право перегляду та введення відомостей про трудові відносини співробітників.
Як подати:
1. Зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Натисніть кнопку “Вхід”, ідентифікуйте себе як юридичну особу, підтвердьте вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та паролю до нього і натисніть кнопку “Увійти”.
2. В особистому кабінеті страхувальника (у меню ліворуч) зайдіть у розділ “Комунікації з ПФУ” та оберіть функцію “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)”.
3. У вікні “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)”, що відкриється, зі списку варіантів оберіть пункт “Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)”.
4. У формі повідомлення заповніть усю потрібну інформацію про працівника (зверніть увагу: обов’язкові для заповнення поля позначені зірочкою “*”), а потім натисніть кнопку “Додати запис”.
5. У вікні “Запис про трудову діяльність” з випадаючого списку оберіть тип події, атрибут події, дату події та внесіть реквізити документа-підстави. Натисніть “Зберегти”.
6. Перевірте дані сформованого повідомлення та натисніть кнопку “Підписати та відправити в ПФУ”.
Важливо!
Стан розгляду поданих до Пенсійного фонду України відомостей можна переглянути в категорії “Статус звернення” розділу “Звернення”.