09.07.2025 10:11
Пенсійний фонд України: можливості дистанційного звернення

#ЦифроваБезбар’єрність
Пенсійний фонд України постійно розширює можливості дистанційної взаємодії з громадянами, забезпечуючи зручний, безпечний і доступний формат отримання послуг – без потреби особистого відвідування сервісного центру.
Звернутися до Пенсійного фонду України дистанційно можна за допомогою таких каналів.
🔹 Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua
Для дистанційного розв’язання питань пенсійного забезпечення, отримання субсидій та пільг, страхових та інших виплат.
Для авторизації використовуються*:
- кваліфікований електронний підпис (КЕП);
- Дія.Підпис;
- система електронної ідентифікації ID.GOV.UA (Bank.ID);
- логін та пароль.
*Залежно від способу авторизації надається повний або частковий доступ до послуг.
🔹 Мобільний застосунок “Пенсійний фонд”
Для доступу до основних сервісів Пенсійного фонду України безпосередньо зі смартфона. Доступний для безплатного завантаження в App Store і Google Play.
🔹 Інформаційна сторінка вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України
https://www.pfu.gov.ua
Для подання звернень та запитів на публічну інформацію. Аплікаційні форми доступні в розділі “Для громадськості”.
🔹 Електронна пошта
Для загальних питань та звернень – info@pfu.gov.ua.
🔹 Контакт-центр Пенсійного фонду України
Для консультацій, довідок та інформаційної допомоги:
0 800 503 753 (безплатно по Україні)
(044) 281-08-70
(044) 281-08-71
Гарячі телефонні лінії Головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві за контактами в посиланні: https://www.pfu.gov.ua/2152993-servisni-tsentry-gu-pfu/.
🔹 Пошта
Для надсилання листів за адресою:
вул. Бастіонна, 9, м. Київ-14, 01601.
Пенсійний фонд України продовжує розвивати дистанційні сервіси, щоб кожен міг отримати необхідну послугу швидко, зручно та безбар’єрно – незалежно від місця проживання чи фізичних можливостей.
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини