22.11.2025 09:56
Гаряча лінія державної виконавчої служби працює для оперативної підтримки громадян щодо питань заборгованостей
Міністерство юстиції України нагадує: з будь-яких питань, пов’язаних із заборгованістю, виконанням рішень чи інформацією про виконавчі провадження, громадяни можуть звертатися на єдину «гарячу лінію» державної виконавчої служби.
Єдиний безкоштовний номер (для мобільних та стаціонарних телефонів в межах України) для оперативної комунікації з органами ДВС — 0 800 356 917.
Гаряча лінія працює з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, в п’ятницю — з 09:00 до 16:45.
Фахівці Державної виконавчої служби забезпечують швидке вирішення питань, які не потребують додаткового розгляду. Серед найпоширеніших запитів — реквізити рахунків, інформація щодо сум заборгованості, підстави накладення арешту, контактні дані відділів ДВС тощо. Складніші звернення потребують додаткової перевірки, однак також опрацьовуються оперативно. У разі необхідності опрацювання може тривати до трьох днів.
«Гаряча лінія державної виконавчої служби — це справді унікальний інструмент, який щотижня приймає від 3 до 4 тисяч звернень. І що важливо — 97–99% із них успішно опрацьовуються та завершуються результатом для громадян. Ми щодня вдосконалюємося, стаємо ближчими та доступнішими для людей. Тож закликаємо всіх, хто має питання щодо виконавчих проваджень чи заборгованостей, звертатися», — зазначив заступник Міністра юстиції з питань виконавчої служби Андрій Гайченко.
Поділитись
Дізнайтеся також
12/12/2025
Понад 80% українських родин мають проблеми з доступом до ліків: як уряд бореться за доступність цін
12/12/2025
Права людини в умовах воєнного стану
Усі новини