Центр надання адміністративних послуг

Зеленопідська територіальна громада

03.02.2025 09:35

Цифровізація соціальних послуг: Мінсоцполітики розпочинає серію онлайн-зустрічей для фахівців соціальної сфери

3a23caff-eef7-48a9-8910-ea14362a4133.png

Для вдосконалення функціоналу «Електронний кейс-менеджмент» Міністерство соціальної політики України започатковує серію онлайн-зустрічей із регіональними фахівцями соціальної сфери. В її межах ділитимуться останніми оновленнями, розбиратимуть типові помилки користувачів та відповідатимуть на поширені запитання.

Перша зустріч, до якої долучилися понад тисяча учасників, була присвячена актуальним змінам у функціоналі, таких-як відхилення некоректних звернень та припинення надання соціальних послуг. Крім того, під час онлайн-сесії обговорили питання фахівців, які виникають у процесі роботи. Нижче публікуємо відповіді на частину з них, що були озвучені. 

 

1. Чи можна додавати/видаляти користувачів із роллю «кейс-менеджер»?

Так, можна скасувати призначення ролі працівникові, вказавши причину. У кабінеті надавача соціальних послуг, а саме у розділі «Інформація про працівників» ви можете призначати або ж скасовувати ролі працівникам.

 

2. Як в індивідуальному плані змінювати періодичність та строк виконання?

Така функція недоступна. Після того, як документ підписаний обома сторонами, його змінити неможливо. Тож врахуйте, що змінювати критерії можна лише на етапі формування. 

 

3. У який строк надавач зобов'язаний внести зміни до реєстру у разі зміни видів соціальних послуг?  

Протягом трьох днів з дати розширення або звуження переліку таких послуг. У кабінеті потрібно перейти у розділ «Мої заяви» та натиснути «Зміна реєстраційних даних».  

 

Загалом для фахівців соціальної сфери працюють такі лінії підтримки: 

  • 0 800 301 567 — контакт-центр ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України»;

  • HelpPortal — оновлена система обробки звернень користувачів ЄІССС. 

 

Важливо: наразі доступ до HelpPortal мають працівники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення. Надавачі соціальних послуг можуть звертатися до ОСЗН, які, в свою чергу, реєструватимуть звернення у системі. 

Крім того, на YouTube-каналі підприємства  доступні навчальні відео, що допоможуть освоїти роботу з е-кабінетами. 

Нагадаємо, що функціонал Соціального порталу Мінсоцполітики розширився  — на ньому з’явився сервіс, що дозволяє подавати заяву про потребу в засобах реабілітації, а також додалися нові способи авторизації в особистому кабінеті.

 

Довідково

Створення функціоналу стало можливим за підтримки міжнародних партнерів, а саме Всесвітньої продовольчої програми ООН (ВПП), Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Програми розвитку ООН (ПРООН), а також Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН)