05.02.2025 08:32
Роз'яснення від Пенсійного фонду України
Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування (далі - реєстр) є унікальною базою даних, що постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані.
Кожна застрахована особа може отримати доступ до своїх даних у реєстрі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
У разі виявлення помилок або застарілих даних (наприклад, неточності у ідентифікаційному коді, даті народження чи паспортних даних, адреса місця проживання тощо), потрібно подати «Анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб», додавши документи, що підтверджують необхідність уточнення.
Подати анкету можна особисто – звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду, або дистанційно – через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Як сформувати та подати анкету на вебпорталі Фонду?
Сформувати та подати анкету можна в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ.
Для цього необхідно:
- авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
- у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб»;
- заповнити екранну форму анкети;
- дати згоду на передачу та обробку персональних даних;
- прикріпити скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, ідентифікаційний код, витяг з реєстру територіальної громади);
- підписати анкету КЕП (обрати файл ключа та ввести пароль;
- натиснути кнопку «Відправити до ПФУ» (після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ»).
Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».