Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Зеленопідська територіальна громада

29.07.2025 10:50

Як отримати архівну довідку про народження, шлюб, розлучення чи смерть

6c76c46c-8265-4d8d-84d0-bc891db65d3f.jpg

Передача книг державної реєстрації актів цивільного стану та метричних книг на постійне зберігання до державного архіву здійснюється щороку — після завершення 75-річного строку їх зберігання у відділах державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС).

Отже, якщо з дати складання актового запису минуло менше 75 років, за отриманням довідки слід звертатися до відділу ДРАЦС за місцем проживання.

Після завершення 75 років з дня складання запису документи передаються до державного архіву відповідної області або міста Києва, і саме туди потрібно звертатися для отримання архівної довідки.

Подати запит можна особисто, надіслати поштою або, за наявності технічної можливості, в електронній формі. У запиті важливо чітко вказати:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • дату й місце події;
  • тип документа (свідоцтво про народження, шлюб, смерть тощо);
  • контактну інформацію (електронна пошта, телефон).

Термін розгляду — до 30 календарних днів, у виняткових випадках — до 45 днів (за рішенням керівника архіву).

У випадку знаходження архіву на тимчасово окупованій території і неможливості виконання інформаційних запитів громадян, Укрдержархів може визначити іншу державну архівну установу тимчасовим зберігачем фонду користування або страхового фонду, якому делегується право видавати інформаційні документи.